نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس همچنان بدنبال کیتا

یوونتوس همچنان بدنبال کیتا

کیتا بالده دیائو که فصل درخشانی را با پیراهن لاتزیو پشت سر گذاشت مشتریان زیادی را در داخل و خارج ایتالیا خواهان خود میبیند ولی این ستاره جوان برای پیوستن به یوونتوش اصرار دارد و بانوی پیر فوتبال اروپا تصمیم دارد کیتا را به تورین بیاورد و اجازه خروج کوادرادو را صادر کند..

 

امروز توتو اسپورت در این باره نوشت:

 

ماروتا و پاراتیچی از ایده آوردن کیتا به یووه کنار نکشیده اند و تصمیم دارند تا مذاکرات جدی با لاتزیو بر سر کیتا را آغاز کند. در سیستم 4‐2‐3‐1 یوونتوس ستاره سنگالی می تواند بسیار مفید باشد چراکه توان بازی در هر دو سمت وینگر هجومی را داراست و می توان از آن بعنوان مهاجم سایه و پشت مهاجم در صورت لزوم استفاده کرد. روشن است که ورود او به بیانکونری می تواند به خروج بازیکنی از این تیم منجر شود که آن بازیکن احتمالا خوان کوادرادو 30 ساله خواهد بود. قهرمان ایتالیا با توجه به اینکه فقط یکسال از قرارداد کیتا با لاتزیو باقی مانده است و خود بازیکن نیز خواهان پیوستن به یووه است و از تمدید قرارداد با عقاب ها سر باز زده عجله خیلی زیاد و نگرانی خاصی ندارد. یوونتوس می تواند به این وضعیت پایان دهد و با یک پیشنهاد قابل قبول این بازیکن جوان را بخدمت بگیرد، پیشنهاد فعلی آنها به لوتیتو مبلغ پایینی نیست اما هنوز کافی نیست.

 

توتو اسپورت ادامه داد:

 

پیشنهاد خوب یوونتوس برای کیتا حرکتیست که می تواند فضای بین دو باشگاه با توجه به مذاکرات برای میلینکوویچ ساویچ را بهبود بخشد. مورد دیگری که می تواند به بهبود روابط دو باشگاه کمک کند هافبک ونزوئلایی بیانکونری توماس رینکون است که مد نظر لاتزیو قرارگرفته است. خطری که در راه این انتقال وجود دارد علاقه باشگاه اینتر به کیتا است اما بازیکن کماکان برای پیوستن به یوونتوس پافشاری می کند و اعلام کرده پیشنهاد اینتر را هم قبول نمی کند. گفتنی است کیتا در ماه گذشته پیشنهاد باشگاه میلان را نیز رد کرده است.

 

انتظار می رود باشگاه یوونتوس بتواند با پرداخت مبلغی پول بهمراه رینکون به لاتزیو رضایت این باشگاه رمی را برای انتقال کیتا به تورین بدست آورد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمدرضا طاهری منش
محمدرضا طاهری منش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: